Гарантия
Компанія RAYMER вдячна за Ваш вибір !
Ми зробили все можливе, щоб цей виріб задовольняв Ваші запити, а якість відповідала найкращим світовим зразкам. Після повної реєстрації на сайті ви отримаєте на вказану вами електрону адресу або месседжер оригінальний сертифікат про РОЗШИРЕНУ гарантію на протязі 10 робочих днів.
Переконливо просимо Вас уважно переглянути інструкцію з експлуатації, перевірити комплектність і правильність заповнення гарантійного талона.
Гарантія на обладнання дійсна тільки при правильно й чітко заповнених усіх обов’язкових полів даної форми.
При постановці на гарантію – вам, на вказаний вами у формі адрес електронної пошти або на номер телефону, прийде унікальний код реєстрації з вказанням строку гарантії та дати початку гарантійного обслуговування. Тільки після цього ваше обладнання вважається поставленим на гарантію.
Зазвичай це займає не більше 7 днів. У випадку якщо наданої вами інформації недостатньо (або вона не відповідає формату запиту форми) – ми залишаємо за собою можливість уточнення даних наданих вами. У випадку, якщо після відправки форми пройшло 10 робочих днів, і ви не отримали смс або листа з кодом гарантії, зв’яжіться з менеджером по продажу обладнання по уточненню цього питання.
ОСНОВНІ ГАРАНТІЙНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Зберігання та перевезення виробу повинно відбуватися згідно маніпуляційних знаків (при їх наявності) та в оригінальній упаковці виробника.
- Не допускається потрапляння вологи на упаковку.
- Після закінчення терміну служби виробу Виробник рекомендує звернутися до Уповноваженого Сервісного Центру (УСЦ) для проведення профілактичних робіт, отримання інформації щодо утилізації чи подальшої безпечної експлуатації виробу для запобігання його неправильної роботи чи виходу з ладу. Адреси і телефони Уповноважених Сервісних Центрів (УСЦ) Ви можете дізнатися, за телефоном Єдиної служби підтримки в Україні +38(099)-347-47-07 (дзвінки оплачуються згідно тарифного плану вашого оператора) або на сайті www.raymer.com.ua. Ми наполегливо рекомендуємо Вам звертатися в УСЦ, якщо у Вас виникнуть будь-які проблеми, пов’язані з експлуатацією і справністю виробу.
- Щоб уникнути непорозумінь переконливо просимо Вас уважно дослідити інструкцію користувача, умови гарантійних зобов’язань, перевірити правильність заповнення гарантійного талона та комплект поставки.
- Реалізація виробу повинна відбуватися відповідно до чинного законодавства країни. Гарантійний талон дійсний тільки за наявності правильно і чітко вказаних: моделі, серійного номера виробу, дати продажу, мокрої печатки фірми-продавця та підпису покупця.
- Серійний номер виробу повинні відповідати вказаним в гарантійному талоні. У разі порушення цих умов, якщо на виробі відсутнє маркування, або дані, вказані в гарантійному талоні, змінені, стерті або переписані, гарантійний талон визнається недійсним.
- У випадку, якщо продаж виробу здійснено після 12 місяців з дати виробництва, пред’явлення фіскального документу, що підтверджує продаж, є обов’язковим.
- Налаштування та установка (збирання, підключення і тому подібне) виробу, описані в документації, що додається до нього, можуть бути виконані як самим користувачем, так і фахівцями УСЦ відповідного профілю та фірм-продавців (на платній основі). При цьому особа (організація), що встановила виріб, несе відповідальність за правильність та якість установки (налаштування). Просимо Вас звернути увагу на значимість правильної установки виробу, як для його надійної роботи, так і для отримання гарантійного сервісного обслуговування. Вимагайте від фахівця з установки додати всі необхідні відомості про установку в гарантійний талон!
- Цим гарантійним талоном Компанія Raymer підтверджує прийняття на себе зобов’язань з задоволення вимог споживача, у разі виявлення недоліків виробу, що виникли з вини Виробника, згідно законів, встановлених чинним законодавством про захист прав споживачів.
- Компанія Raymer залишає за собою право відмовити в задоволенні вимог споживачів, за гарантійними зобов’язаннями, в разі недотримання викладених нижче умов. Заповнюючи гарантійний талон, Споживач підтверджує що ознайомлений з умовами гарантійного обслуговування і погоджується з ними.
- Гарантійні зобов’язання Виробника здійснюються відповідно до вимог законодавства країни, в якій здійснюються гарантійні зобов’язання.
- Гарантійний термін обмежується строком служби Виробу, якщо інше не зазначено в гарантійному талоні.
УМОВИ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ
- Гарантійні зобов‘язання виробника поширюються тільки на вироби, призначені Виробником Raymer для постачань і реалізації на території України, придбані в Україні, і такі, що пройшли сертифікацію на відповідність стандартам України, якщо таке вимагається нормативними актами України.
- Гарантійний ремонт проводиться безпосередньо на об’єкті, де встановлений тепловий насос, компетентними фахівцями, або в сервісному центрі, протягом гарантійного терміну. Роботи з монтажу/демонтажу обладнання або одного з його блоків для проведення гарантійного ремонту повинні бути виконані організацією, яка встановила виріб та має належну фахову підготовку.
- Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів, складальних одиниць), у період гарантійного строку не призводить до встановлення нового гарантійного строку на весь виріб чи на замінені частини.
- Гарантійний термін на приналежності, які входять у комплектність виробу прирівнюється до терміну на основний виріб.
- При виконанні гарантійних ремонтів, термін гарантії подовжується на час перебування виробу в ремонті. Зазначений час починається від дня звернення споживача в УСЦ з вимогою про усунення неполадок.
- Гарантія не поширюється на програмне забезпечення, частини оформлення корпуса, батарейки, насадки, фільтри, магнієвий анод, запобіжники та інші деталі, які мають обмежений строк гарантії.
- При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючих або складових частин виробу у після гарантій ний період, на які встановлені гарантійні строки, гарантійний термін на нові комплектуючі або складові частини виробу обчислюється від дня видачі споживачеві виробу після ремонту й становить один місяць (якщо не зазначено інше).
- Несправні вузли виробу в період дії гарантійних зобов’язань ремонтуються за рахунок УСЦ або замінюються на працездатний виріб. Рішення про доцільність ремонту або заміни приймають фахівці УСЦ. Несправні вузли, замінені в період гарантійних зобов’язань, переходять у власність УСЦ.
- Гарантійний ремонт виконується при наданні несправного виробу в чистому вигляді та повної його комплектності, отриманої при покупці.
- Виробник не несе гарантійні зобов’язання щодо виробу у випадках:
- недотримання одної або декількох обов’язкових умов для гарантійного обслуговування викладених нижче;
- порушення правил і умов експлуатації, установки виробу, викладених в Інструкції користувача та іншій документації, що передається споживачеві в комплекті з виробом;
- якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту або у випадку, якщо обладнання змонтоване з порушенням рекомендацій заводу-виробника, технічних норм та правил; монтажу обладнання, виконаного особами або організаціями, які не мають ліцензії або інших, передбачених Законом України, документів для здійснення даного виду робіт;
- якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених Виробником;
- якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, умисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
- якщо виявлені механічні пошкодження, що виникли після передачі виробу споживачеві; пошкодження, викликані дією вологи, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
- якщо теплообмінники використовуються з соляними розчинами, кислотами, лугами та хлорними системами. Використання можливе лише в системах опалення з водою, або спиртовими розчинами.
- якщо дефект виник внаслідок природного зносу під час експлуатації виробу. При цьому під природним зносом розуміються наслідки експлуатації виробу, що викликали погіршення технічного стану і зовнішнього вигляду через тривале використання цього виробу;
- якщо пошкодження (недоліки) викликані недотриманням Державних стандартів електропостачання, телекомунікаційних і кабельних мереж, аномальними флуктуаціями напруги та іншими несправностями ліній електропостачання;
- якщо пошкодження викликані використанням нестандартних (неоригінальних) і / чи неякісних (пошкоджених) витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів);
- якщо данні на маркувальних етикетках Виробу виправленні, стерті, а також у випадку відсутності маркувальних етикеток на Виробі;
- якщо псування виробу, або будь якої частини вироби, трапилось за рахунок перепаду електричної енергії і у клієнта не було встановленого стабілізатора електричної напруги;
- виявлення слідів ремонту в не уповноваженому сервісному центрі або іншого несанкціонованого втручання;
- якщо виріб, призначений для роботи в побутових умовах, використовується в промислових цілях або для інших цілей, не передбачених конструкцією даного виробу;
- якщо псування виробу, або будь якої частини вироби, трапилось внаслідок удару блискавки (якщо відсутня громоотводна система), відсутності заземлення та інших випадків неналежного користування;
- підключення до виробу стороннього обладнання, що призвело до виходу з ладу самого виробу. Висновок про вихід з ладу виробу в результаті впливу вищевказаних факторів робиться фахівцем УСЦ.
- Налаштування, установка (збирання, підключення і тому подібне) та сервісне обслуговування виробу обов’язково мають бути описані в документації, в відповідних місцях, що додається до гарантійного талону. Не внесення відповідних даних може бути підставою для анулювання гарантії від Виробника.
- Виробник Raymer знімає з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або опосередковано заподіяну виробом людям, домашнім тваринам, майну в разі, якщо це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації, установки виробу; умисних або необережних дій покупця (споживача) або третіх осіб.
- Компанія Raymer (Виробник) не несе відповідальність за можливу шкоду, прямо або опосередковано заподіяну виробом відповідного призначення, в результаті втрати, пошкодження або зміни даних та інформації про виріб чи споживача.
Перелік обов’язкових умов для надання гарантії на теплові насоси Повітря-Вода та Вода-Вода:
- Один раз на рік обов’язково проводиться технічне обслуговування, що містить у собі чищення зовнішнього блоку, промивання теплообмінників, чищення або заміну фільтрів, дозаправлення охолоджуючою рідиною та ін. Технічне обслуговування не входить у перелік робіт, які виконуються в рамках гарантійних зобов’язань.
- Обов’язкове дотримання споживачем умов інструкції з експлуатації виробу, зазначеної Виробником.
- Зовнішній блок теплового насоса потрібно встановлювати на підставку, поряд з будинком, щоб уникнути вібрацій на стіну будинку. Міжблочні труби повинні заходити через стіну, не контактуючи з нею. Якщо немає іншого місця, крім зовнішньої стіни, розташуйте зовнішній блок подалі від спального приміщення та використовуйте спеціальні віброопори.
- Потужність циркуляційного насосу для систем теплових насосів підбирається індивідуально під кожну систему монтажною організацією. При коректно підібраному циркуляційному насосу до системи теплового насосу, температура кипіння фреону не повинна бути більша, ніж на 25 °C від температури подачі рідини теплового насосу.
- Якщо потужність циркуляційного насосу підібрана не вірно, це призведе до перегріву фреону та компресору в системі теплового насосу. Тому при неправильній підібраній потужності встановленого циркуляційного насосу, виробник має право відмовити в гарантійному обслуговуванні обладнання.
- При використанні теплових насосів моноблочного типу, для запобігання розморозки апарату при відключені електроенергії, ОБОВ’ЯЗКОВО в системі опалення повинен бути спиртовий розчин до 45% (СПИРТ/ВОДА), або встановлений додатковий теплообмінник.
- Кожен тепловий насос має бути доукомплектований (Споживачем) буферною ємністю (мінімальний об’єм не менше 60 л), з потрібним діаметром патрубків (дивитись в інструкції з експлуатації). У разі відсутності буферної ємності виробник має право відмовити в гарантійному обслуговуванні теплового насосу.
- Обов’язкове встановлення стабілізатора напруги електричної енергії до мережі підключення теплового насосу. Тому що, тепловий насос – обладнання яке містить в собі, чутливий до перепадів електричної напруги, компресор. В разі відсутності стабілізатора напруги, в системі теплового насосу, виробник має право відмовити в гарантійному обслуговуванні теплового насосу.
- Мінімальна довжина фреонової магістралі між блоками складає 5 метрів. Якщо магістраль більше, то необхідна дозаправка системи фреоном, з розрахунку 40 г/м для магістралі діаметром (мм/дюйм) 53/3/8’’ та 15.88/5/8” або 60 г/м для 12.7/1/2” та 19.05/3/4”
- Забороняється звужувати діаметри труб, фреонової магістралі та водопостачання.
- Для коректної роботи теплового насосу з системою ГВП потрібно використовувати спеціальні баки зі змійовиками, площа яких підбирається індивідуально по потужності теплового насоса, але не менше 2,25 м2.
- Для запобігання впливу рівня шуму потужного енергозберігаючого циркуляційного насосу, який встановлено у внутрішньому блоку спліт-системи, рекомендовано встановлювати внутрішній блок в окремому приміщенні (котельні).
- Монтаж теплового насоса має виконувати профільна компанія чи фахівець з відповідним допуском роботи, які несуть відповідальність за правильність установки і запуску системи теплового насоса.
